Bureau PUUR
zoeken
Bureau PUUR
 
 

Wat we doen

Bureau PUUR ontwikkelt mensen en organisaties op een praktische en gastgerichte manier om deze succesvoller te maken.

"Wij laten je ervaren dat je meer kunt dan je denkt!"

Gastgericht werken | Verkoop

Verkopen is mensen helpen kopen.

Het is voor een organisatie in deze tijd steeds belangrijker om zich te onderscheiden van anderen door gastvriendelijk te zijn. Het aanbod aan trainingen gastvriendelijkheid is dan ook veelzijdig waarbij ook de aanbieders weer onderscheidend willen zijn.

Bureau PUUR is onderscheidend in de trainingen door deze commercieel gastvriendelijk te maken waarbij verkoop/ resultaat het doel is en de vriendelijkheid van de medewerker een essentieel middel om dat te bereiken. Tijdens de training ligt de focus op houding en gedrag in het contact met gasten en het ontwikkelen van vaardigheden om belemmeringen het hoofd te bieden. We werken met herkenbare, dagelijkse praktijksituaties en geven concrete oplossingen in lastige situaties. Uiteraard bieden wij coaching on the job en een mogelijkheid tot ondersteuning via Braintube, de digitale leeromgeving van Bureau PUUR.

Aanbod trainingen commerciële gastvriendelijkheid en verkoop:

  • Training OGEN: het gebruik van zintuigen in het contact met de gast
  • Terrastraining
  • (Telefonische) verkooptraining
  • Klachtafhandeling: wat als de gast niet leuk is.

Meer weten over onze commerciële gastvriendelijkheidstrainingen? Neem vrijblijvend contact met ons op.

← terug